irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Halv tolv

Kategori: Trams

Oj.. Jag skrev en del, men sedan kraschade Firefox.. det fanskapet. Låt mig då försöka igen.

Dagen: Dagen: Upp och jobbade och sedan... tja, inte vet jag, det var nog inte så viktigt. Dessutom har jag ju redan rapporterat. Eftermiddagen gick bra. Det enda som inte går bra är jag. Jag går inte alls, jag är på tok för lat. Jag håller på att somna, så snart är det att gå och lägga sig som gäller. Samla energi. Stapla den inatt och använda den imorgon. Bäst att få detta överstökat lite kvickt, om Firefox och internätet nu kan hålla sig på mattan. Eller, helst en bit ifrån.

Outfit: Marin. Hela jag. Eller, ja, inte hela jag. Det är inte som hon som blev ett blåbär i Calle och chokladfabriken. Men både byxor och tröja; marinblåa.

Kändiskoll: Ska jag skriva om Silvio Berlusconi månne? Nja. Om ishockeyspelaren som fick hjärtstillestånd mitt under en match? Ne. I glasburen på Avenyn i Göteborg kanske det händer något livat? Inte just nu kanske. Men det var Alice Cooper som låste in programledarna. Det var nog livat. Nu har Timbaktu precis vaknat.

Tips: Var stolt över dig själv!


Fan vad tråkigt det blev. Passar mig såhär dags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: