irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Halv nio

Kategori: Trams

Dagen: Upp i ottan (06:40. Eller, ja, alltså det var när klockan ringde...) Blev upphämtad av grannen (tack snälla), åkte in till staden och bävade för den otroligt jobbiga dagen jag hade framför mig. En hel timmes lektion väntade och en mycket jobbig sådan. Vi skulle nämligen titta på Lejonkungen. Alltså, jag blir galen av alla krav som ställs på mig. Hur mycket tror de där lärarna att man klarar egentligen? Någon måtta får det väl lov att vara!? Hur som helst åkte jag hem med tiobussen och gick sedan tre mycket kalla men även mycket fina kilometrar hem. Det tog ett tag.. Jag hade kameran med mig.
Väl hemma stoppade jag saker i munnen som fortsatte neråt till magen och gjorde mig mätt. Nu känner jag att jag börjar bli lite väl... jobbig. Bäst att lägga om. Jag åkte och jobbade efter ett tag. Det var kallt, men jävlar vilken måne sedan! En mycket vettig anledning till att bo på landet.

Outfit: Grå, mjuka shorts, marinblå fleecetröja och en citrongul handduk på huvudet. Allt för trenderna, ni vet.

Kändiskoll: Internetanslutningen vägrar! Den hatar mig jag lovar! Det är förstårligt i och för sig, men den gör inte sitt jobb! Alltså...... klart att jag har världens kändiskoll och inte behöver surfa runt på Internet eller så, men jag vill bara se så att allt jag skriver är 100% rätt. Och det har mina källor alltid. Aftonbladet och msn och så. Och P3. Massor med P3.

Tips: Skaffa en Internetanslutning som gör vad den ska. det är så jävla jobbigt att inte ha det.


Vet ni en sak? När man inte har en dator så är man mycket duktigare på att ta tag i pluggandet. Det har jag märkt. Det är liksom så lätt att fastna framför den här idiotiska burken. Nu måste jag verkligen filosofera och komma på meningen med livet.

Yey, nu sade Internet godmorgon och jag kan äntligen ladda upp detta vackra inlägg om mitt liv i er tillvaro.

...oh, crap, nu dog det igen...

Kom igen dåååååå!
Jävlar vad det här går dåligt.

Jag sitter här i väntan och pluggar lite filo, för Internet det suger och böckerna de duger.
Jävlar vad jag kan få ihop det.

NU! ...eller inte.
Jag kommer aldrig få upp detta. Skönt för er, en sak mindre att läsa.

Sådär ja.
Det var ju inte så jävla svårt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: