irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

F.m.

Kategori: Trams

Fan vad skönt det var att inte gå upp med klocka i morse. Ojojoj. Det gäller att passa på när tillfälle ges. Åt en lång frukost och diskuterade med mamma om ombyggnaden vi ska göra. Och utbyggnaden. Jag vet inte i hur många år mina päron har pratat om att bygga om, men med tanke på att de letade i tio år innan de köpte en porslin de tyckte var snyggt, kan ni kanske tänka er vilken tid det går åt för att planera att bygga om. Lång tid. Nu finns det i alla fall ett antal ritningar att tillgå, och fler lär det väl bli. Ska bli intressant att se hur det slutar. Tycker det är bra att de bygger om nu när vi barn i princip är utflugna. Bara jag kvar, och jag jobbar på det. Eller, inte så mycket, men jag tänker på det, och det är tanken som räknas.

Det är klart att de behöver bygga ut nu när de snart bara är två. Huset är rättså trångt... Stor tvåplansvilla. Nästan att man trampar varandra på tårna. Det gör man faktiskt. I alla fall brukar småkatterna trampa mig på tårna, och det har hänt att jag har snubblat över dem. Tror egentligen att det inte har med utrymmet att göra. De kan vara ganska närgångna. Men de är söta, så det gör inte så mycket.

Ajdå, nu blev det att sitta här igen. Har faktiskt en analys att göra färdigt. Sluta stör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: