irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Elva plus

Kategori: Trams

Dagen: Upp och lite bråttom iväg. Skulle skjutsa syster till tåget, vilket jag gjorde. Därefter tog jag några extra svängomer. Först var jag tvungen att tjacka ett täcke till lilla V (men ingen mat, hon får svälta. Hon är ju i alla fall varm när hon gör det) och sedan körde jag den lilla extra omvägen förbi mitt gamla jobb. Var lite lustigt, men inte så roligt. Det hände liksom inte så mycket. men det var finfint väder att köra i! Solsken och rimfrost på träden!
Sedan lite jobb och lilla V.

Outfit: Tjecka bruna kortbyxor med rosa kant på, härligt snorgrön t-shirt och en jättesnygg handduk virad runt huvudet. För att fylla upp det med någonting. Ja, jag ska sova.

Kändiskoll: Bråket mellan paret Charlie Sheen och Brooke Mueller var tydligen bara en "dålig kväll". Det händer väl de flesta att man då springer runt och hotas/hotar med kniv eller slår eller skjuter eller så. Helt naturligt!

Tips: Gå inte i taket. Då måsta man gå upp-och-ned, och det är jobbigt. Men om du lyckas - kontakta mig, så tar jag med dig o "Kändiskoll". Det är otroligt åttråvärt kan jag tala om.


Jag, typ, beställde en bärbar igår. Det gick... tja, det blev något fel. Med det rer sig snart. Snart. SNART.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: