irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Kvällning

Kategori: Trams

Dagen: Upp, iordninggörande, frukosterade, var ute i förhållandevis god tid, men såklart så krånglade allt nere vid garaget, cyklade till bussen, åkte buss, gick till skolan, skrev ett prov, åt lunch, åkte hem, cyklade, pluggade, åt, cyklade till jobbet, blev sur, jobbade en del och så en del till, cyklade hem, duschade, pluggade, teade, pluggar.

Outfit: Marinblå mjukisbyxor och grön t-shirt.

Kändiskoll: Upptäckte precis att Anna Anka har en egen julkalender! Den finns på Aftonbladets hemsida och varje dag finns en ny "lucka" med hennes åsikter i. Yummi.

Tips: Gör saker i tid. Man kan börja för tidigt, det är inte olagligt. Hm.. detta väckte någon slags känsla om någon slags dröm jag kan ha haft? Eller? Något med skolan och alla saker jag har till innan jul. Party värre kan jag lova. På tal om party.. lite sugen att hitta på något i helgen. Man får ju passa på när man ändå är ledig liksom.


Jag har för mycket att göra och för lite tid. Är trött och lättirriterad för stunden och har ingen motivation uppe. Men, det kan ju inte hända något annat än att jag inte blir klar i tid, får göra det senare, betyget sjunker eller så. Jag tvivlar på att jag dör av att inte ha gjort det. Men sedan är det ju mina krav också. Men det ska vi verkligen inte gå in på. Detta hära är ingen känslosam blogg. Den är som jag: kall som is inombords. Jag känner ingenting. Jag varken älskar eller hatar. Jag bara är. Nu ska jag bara vara och bara skriva på. På viktigare saker än detta. Hur det nu kan finnas något sådant. Bäst att bara göra det. Det gör tyvärr inte sig självt.

Påminnelse bara för att få mig själv på bättre humör (det gör nog inte er på bättre humör, men er skiter jag fullständigt i): ledig imorgon.

Just det! Chuck gick inte igår (förlåt för att jag tjatar), men jag behöver den serien! Jag blev ledsen när jag upptäckte att den inte gick! Det blev ganska mycket bättre av att det var Simpsons och sedan Family Guy, men ändå! Det värsta är att jag tror att säsongen är slut! Jag är äckligt misstänksam. Undrar när den börjar igen... Måste ha koll.

Hur var det nu, skriva viktigare saker? Hm...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: