irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Sista!

Kategori: Trams

Året: Började.. kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde förra nyår. Någonting lattjo säkert. Sedan började jag skolan på nytt, fyllde tjugo år vilket medförde en resa till Barcelona, sommarlov, många resor runt Sverige till olika kliniker, lilla V och Kreti och Pleti kom till familjen medan Moa togs ifrån oss... Jag var i sommarstugan, på Hultsfredsfestivalen och på Kolmårdens djurpark. Ny skoltermin som har kombinerats med jobb och sedan har det bara tuffat på.

Trender: De höga midjerna har fortsatt och det har kommit massor med leggins i alla olika former, färger och nyanser. Även det stickade har fortsatt. En del kavajer, en del läderjackor och nu i vinter större jackor än föregående år. Nu har det dessutom kommit (jag har tagit upp det förut) lårhöga stövlar som är hetare (objektivt) än någonsin!

Kändisar: Michael Jacksons död är det första jag tänker på. Sedan har vi även Patrick Swayze som också steg från jorden. Anna Anka har väl ingen missat, Erik Grönwall tog hem Idolsegern och så en massa mer. Säkert.

Tips: Nyårslöften? Kom igen, om du vill ändra något, bara gör det!



Bilder säger mer än tusen ord. Här kommer ett axplock av bilder som samanfattar året som gått ganska bra.

Delar av tillökningen










En tidig morgon vid
sommarstugan


Thåström på Hultsfredsfestivalen

 





















11 augusti. Den absolut värsta dagen på hela året, också det märkligaste vädret. Både solsken och regn. Märkligt vackert.



















Bilder från Barcelona; överst Ramblan, till vänster rolig skylt, till höger utsikt.




 

 

 

 







Solig morgon vid sommarstugan, en fin dag, brevlådor.






Det blev minsann en "riktig" vinter i år!



Nu önskar jag er; GOTT NYTT ÅR!!!