irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tio i imorgon

Kategori: Trams

Dagen: Att få sova på morgonen är inte helt fel. Till frukost och spännande händelser slog jag in lite julklappar och skrev några meningar som rimmade och tejpade sedan fast dem på paketen. Och de spännande händelserna var så spännande så att ni anar inte! Det är så fruktansvärt nervpirrande att bo på landet. Först kom mor min ner och talade om att en bil hade kört i diket när den skulle veja för min syster och hennes kamrat. De var ute och körde släde med en häst de lånat, det är sådant man gör som landetbo förstår ni. När hon höll på att tala om detta stapplade svågern in. Han hade kraschat med sparken. Det kan gå.. gaaanska snabbt, och han hade inte riktigt koll på styrningen. Han har fortfarande ont. Bilen fixades upp. Här finns en traktor i varje hörn. Synd att de inte ville starta för att det var en aning kyligt bara. Länge leve fyrhjulsdrivna bilar.
Sedan jobbade jag.
Och efter kvällsmaten tittade jag på larviga saker på tv. Det är fruktansvärt skönt att bara kunna sitta och titta på skräp. Det är inte så ofta. Som jag gör det alltså. Annars har jag förstått att det är många som tittar på skräp.

Outfit: Den heta marinblå. Dessvärre gör den inte mig så het som jag önskar, jag har frusit hela dagen. Typ.

Kändiskoll: Brittany Murphy gick bort 32 år gammal. Jag ska gå bort härifrån. 20 år gammal.

Tips: Sov gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: