irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Nu jävlar är det kyligt

Kategori: Trams

Jag gick hem från bussen idag.. Det var kallt.. Tror inte att det hade varit fullt lika isigt om jag inte hade stannat varannan meter för att ta ett kort eller kanske två. Min högerhand har fortfarande inte återhämtat sig. Det var typ tre timmar sedan jag kom hem. Den har väl tinat lagom till imorgon då det är dags att kliva upp och kasta sig ut i kylan på cykeln. Antagligen. Har suttit här och rensat bland bilderna. Mest skräp. I princip bara skräp faktiskt, men för att göra denna blogg lite mer... ja, lite mer helt enkelt så får ni ha överseende med skräpet (som att det skulle vara konstigt för er att ha överseende med mitt skräp, ni läser ju).



Lika frusen som jag känner mig.

Nej, den är inte svart-vit. Den bara blev så.

 

Fint värre.

 

 

Nu måste jag jobba. Här kan jag inte sitta som den förslöade ungdom jag är. Iväg med mig.