irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

31 december

Kategori: Trams

Dagen: Upp vid sex och iväg för att jobba. Segade som sjutton, men kom hem efter ett tag. Det var ju... bra gjort. Jag är jättetrött. Toppendag att vara jättetrött på.

Outfit: Blå badkappa och handduk på huvudet. Ska snart bytas till någonting annat.

Kändiskoll: Ja, eftersom jag har skrivit en del om Brooke Mueller och Charlie Sheen är det väl bäst att följa upp det. Jag tyckte igår att det var lite märkligt att händelsen med knivhotet viftades bort som "en dålig kväll", men tydligen ska Charlie Sheen laggt på ytterligare en miljon dollar på äktenskapsförordet. Ja, om han slipper fängelse. Det kanske gjorde sitt. Men det är mer komplicerat. Eftersom Mueller drog tillbaka delar av sin berättelse riskerar hon att straffas för att ha lämnat falska uppgifter till polisen. Spännande det här. Dessutom skyller nu Sheen på spriten. Praktiskt att supa, man kan liksom alltid komma undan.

Tips: Sup inte för mycket ikväll. Mycket räcker.


Far tog vår vanliga datorskärm, så jag har kopplat in vår gamla. Drt är spännande. den andra är wide screen, så det blir lite ihopklämt på denna. och suddigt. Och litet. Ni får ha överseende med eventuella stavfel, jag kan inte upptäcka dem. Jag kommer få ont i mitt tröga huvud om jag sitter här och anstränger mina ögon till tusen för att se vad det står. Och det går ju inte. Jag måste ju sammanfatta året, så som jag gör med varje dag! Snart så...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: