irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

17:00

Kategori: Trams

Nu börjar snart Musikhjälpen 2009, och i år går de insamlade pengarna till kampen mot malaria. Om ni är snälla kan ni önska en låt. Eller två.

Över till det viktigaste ämnet: mig.
JAG har jobbat idag. Och suttit och glott på analysen. En liten, liten bit till har JAG kommit. JAG har inte varit i skolan. JAG har haft konstig värk i magtrakten som har kommit mycket plötsligt och gjort mycket ont, sedan har den gått över. Lika plötsligt. Efter att värken har gett med sig lite, lite i den trakten hoppade den upp till huvudet. Nej, JAG håller med, dehär ämnet var ju skittrist. Vad ska jag nu göra?

Snart är det dags att åka en sväng till jobbet. När jag kommer hem igen måste jag (måste, måste, måste) göra färdigt analysen. Det är inte så jävla enkelt när man vill att vartenda av orden ska vara helt perfekt och vara unikt i texten, det vill säga, inte användas för många gånger.

Redan nu kan man önska låtar till Musikhjälpen, tyvärr har jag inte tillräckligt med pengar på min telefon för en önskning. Bäst att fylla på. Måste slå föra årets låtantal som uppgick till tre. Det kan väl inte vara så svårt. eller så önskar jag bara en och skänker 200 istället. Valet är mitt. Som sagt; jag måste ladda på pengar så att jag kan önska.

Bäst att göra sig iordning så att jag kan komma iväg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: